Superkrasslig :(

Mår sämre idag än igår, tror jag. Supertrist.
Nu sitter jag och snörvlar. Undrar hur jag ska kunna somna om jag kommer och ligga och snörvla och ha ont i halsen? Och om jag nu lyckas somna, kommer Albin lyckas somna om jag låter? :P
Knepigt.
Och jag måste ställa klockan så jag hinner duscha och sånt innan vattnet försvinner.
Känner mig inte kul alls idag, har legat i soffan hela kvällen och glott på tv typ. Inte ätit ordentlig middag heller utan bara yoghurt och flingor. Och lite glass.
Hörs imorgon, hoppas jag mår bättre då.


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Usch vad tråkigt.=( Hoppas du mår bättre imorgon. Du får stanna hemma om du är sjuk. Skönt med ledig helg då iallafall.

2010-12-03 @ 00:18:33
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0