Superkrasslig

Jag mår inte alls bra :(
Vet inte alls vad det är för fel på mig men jag är svag i hela kroppen och åt jättelångsamt vid frukosten för jag inte ville spy. :( Till råga på allt har jag tvättid nu och jag har inte sovit mycket inatt heller.
Kasst. Ska jobba idag också, och imorgon. Hoppas verkligen jag känner mig bättre sen annars får jag ringa och säga att jag är sjuk. :/
Ska ju träffa mamma sen också, vi skulle ju kika på rean. Undrar om jag orkar det.. Vill iaf träffa mamma. Om man är krasslig finns det inget bättre än att ha en fin mamma som tar hand om en.

Vi får se hur mycket jag uppdaterar bloggen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0