Sovmorgon

Hej hopp. Vaknade kvart över tio och kände mig lite chockad.
Brukar inte sova så länge. Men men, inte mycket att göra åt nu :) Albin ska jobba, jag ska nog gå och handla lite eller så. Och kanske till biblioteket, har inte varit där än.

Ni kan få en bild när jag pysslade med smycken i torsdags.


Ett örhänge höll det på att bli. Har inte tagit några bilder på det färdiga resultatet, kanske efter jul.


Albin har köpt något legogrej som är dyr. Igår var den en krokodil. Jag läser hellre. :)

En random bild som inte har med något att göra :)
Nu har jag ätit frukost, nu ska jag diska och sedan får vi se vad jag hittar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0