Sent på aftonen

Nu är vi hemma från allt släktbesökande och jag ska snart göra mig iordning och sova.
Är så himla trött!
Dagen började hos svärföräldrarna och på eftermiddagen blev vi hämtade av min snälle pappa och så öppnade vi fler julklappar hos mamma och pappa och åt mer mat så vi är mätta, nöjda och trötta. :)
Ni får bilder imorgon, nu orkar jag inte! :P
Imorgon blir det också middag hos mormor och morfar på eftermiddagen men innan dess ska vi nog spela spelen som vi gick eller kanske se en film, jag fick supermånga gamla tecknade filmer på dvd, jag är själaglad! :)

Hoppas att ni alla har haft en fin julafton och att ingen bråkade eller var otrevlig och att ni sjöng sånger eller åt god mat eller kramades extra mycket.
Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0