Nyårslöfte!

Har ni några löften?
Jag brukar inte ge några men jag tror bestämt jag ska göra det i år.
Löftet är att träna mer och gå ner i vikt! Typ 10 kilo. Har inte bestämt mig än, men vet att det är viktigt att jag iaf börjar träna ordentligt så jag får bra kondition. Det är inte bra att ha kass kondition när man samtidigt har astma, no good thing I tell you!
Så med hjälp av Friskis & Svettis samt Wii Fit ska jag gå ner i vikt.
Jag har faktiskt lyckats med det tidigare. För något år sedan, tror jag det var, lyckades jag gå ner tio kilo med hjälp av samma grejer. Och promenader. Men vill gå ner liiite till, har gått upp lite sen dess jag hade gått ner, så dags att ta tag i det igen! Speciellt efter julens alla frestelser :)


Jag i träningskläder.

Vi får se om jag lägger upp "framsteg" och sånt i bloggen, annars får jag väl ta en före- och efterbild. :P
Nu ska jag börja fixa lite mat! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

å lycka till!

jag ska med försöka att gå ner lite i vikt.. men tänker inte göra något nyårslöfte om det utan bara kämpa på! När snön smälter då ska jag komma igång!

2010-12-28 @ 19:21:51
URL: http://princessemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0