Must-mingel

Det var trevligt att hälsa på hos brorsan. De hade storhandlat i Sisjön och hämtade upp oss så vi slapp förlita oss på kollektivtrafiken. Han vägrar julpynt förrän 20:e december eller så, men det var fint som vanligt :)
De bjöd på julmust och pepparkakor och så satt vi och pratade om allt möjligt. Lille vovven var trött och låg i sitt gulliga tält mest hela tiden. Glömde fota, men kan göra det en annan gång. :)

Nu har vi ätit kyckling och nudlar och sett fyra avsnitt av Nissene på låven och spelat lite tv-spel. Nu ska vi nog softa lite framför tv:n och sedan sova. Typ. Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, förutom att handla lite mat. Borde väl ta det lugnt så jag blir helt frisk. Tror jag är mycket bättre idag, bara lite hes och så.
Hoppas ni har haft en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Låter som en trevlig lördagkväll.=) Nej inga planer för morgondagen faktiskt, själv då?

2010-12-04 @ 22:26:01
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

- hahaha åt också kyckling och nudlar för ett tag sedan! sjukt!

2010-12-05 @ 00:23:17
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0