Mer pynt! Kan inte låta bli!



Jag kunde inte låta bli, den är så fiiin :) Från Åhléns.
Nu har jag fixat med tvätt och diskat samt inhandlat sista julklappen, de andra ska komma på posten idag. Så skönt att fått det gjort! Nu sitter jag och myser och tittar på The Hills (säsong sex). Satan vad Heidi och Spencer är crazy! :O Fattar inte att de får lämna huset utan övervakare. Jaja.. Så kan det gå.
Ikväll vill jag mysa med Albin. Vi ska köpa thaimat och jag vill gärna se en rolig film, kanske Babe (den modiga lilla grisen) :) Den är så söt och han sa att jag inte fick se den utan honom. Superbra! Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Gud vad sött!=) Ja det skulle faktiskt kuna vara något att önska sig i julklapp.

2010-12-09 @ 17:20:44
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0