Måndag igen

Ny vecka, och snart nytt år! :)
Idag blir det jobb, samma imorgon men på onsdag är jag ledig och ska då träffa Sissel för fika och mysande med film, hoppas jag på! Och ikväll är det tv-spel som gäller!
Hoppas inte jag är helt slut efter jobbet bara.

Annars har jag inga stora planer för denna veckan, jag tar det som det kommer.
Kanske läsa slut på alla Damernas detektivbyrå-böckerna jag har. Igår läste jag ut en bok och började på en ny. Har läst ut fyra stycken hittills, och det är tio stycken om jag inte minns fel. Go me! :)
Fixar kanske några tidsinställda inlägg, så ni kan roa er medan jag jobbar.
Have fun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0