Lucia

Hej och hå!
Jag var så trött imorse. Och till råga på allt så hade vi glömt att köpa frukost. Inget bröd, ingen yoghurt, inget. :( Så jag improviserade lite och gjorde nyponsoppa och hade flingor till det, för vi hade inget knäckebröd :P
Det var rätt okej, men ska handla idag efter jobbet, så nu ska det blir ordning!

Har inte haft något Luciafirande här, men tänkte köpa en lussekatt och en liten flaska julmust att ha på jobbet som fika. :) Har ni firat? Klätt ut er och sjungt för familjen/partnern? :) Man kanske borde göra det nästa år. Fast då får jag nog skaffa ett nattlinne och en krona eller så först :P
Nu ska det fixas med hår! Kommer kanske in med en dagens innan jag sticker till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0