Julklappar!

Här är lite bilder på mina fina julklappar!


Det är ett fint hjärta som man har ljus i. Fick av farmor! Den hänger fint i taket vid matbordet.


Fin väska (av choklad!) som jag fick av svärmor! Den är från Harrods i London. Ska försöka låta bli att äta upp den med en gång! :)


Plåster som ser ut som rostat bröd, fick av Albins brorson med familj :)


Eclipse fick jag av finaste Albin!


Fina örhängen som jag fick av Sara!


Söta strumpor från kusinerna i Falun!


Presentkort hos MQ från mamma och pappa.


Söta strumpbyxor från mormor och morfar.


Ensam hemma-filmerna fick jag av morbror J med familj, Aristocats, Bernard och Bianca fick jag av Albin och Pocahontas kommer jag inte ihåg.. :(


Mulan från mormor och morfar, En riddares historia och Shrek 4 av mamma och pappa och Aladdin av Albin.


Filmer från mormor och morfar. Föstår ni att jag älskar film? :)


Raggsockar som farmor stickat till vänster och raggsockar av svärmor och svärfar!


Jättesöta raggsockor som farmor köpt!


Finaste kalendern fick jag av Albins familj! Älskar Audrey! Den är från London <3


Överdragsbyxor av mamma och pappa.


Köksvåg av kusinerna i Falun.


Bunke av farmor.


Glögg av Albins lillebror. Hemgjord?


Fin dörrmatta av svärföräldrarna! :)


Doftljus av Albins syster med familj. Luktar knäck!


Jättefint ljus! Jag samlar lite på änglar, så jag blev glad :)


Bra bok av brorsan! Har inte läst den men hans liv lär vara väldigt intressant :)


Jättesöt kattmössa fick jag av Albins storebror (med familj). :)

Jag tycker om min släkt, de känner mig så bra och vet vad jag önskar mig och vill ha fast jag inte visste att jag önskade mig det! :)
Ni får kanske en dagens innan vi sticker iväg på middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0