Julaftonsbilder

Hej, nu har jag spelat lite spel med Albin samt pysslat och donat och lagt alla saker där de ska vara, så det ser lite trevligt ut i lägenheten. Och diskat ett jätteberg! :P
Men nu ska ni få lite bilder från julaftonen!


Granen hemma hos svärföräldrarna.


Svärfar, Albin, Albins brorson och svärmor.


Albin och granen!


Caspian och granen. (Ja, han heter Caspian och det är ett coolt namn!)


Fint pepparkakshus!


Caspian fick en snowracer i julklapp!


Teknikfamiljen! Albin och systersönerna Tor och Leon.


Hemma hos mamma och pappa! Pakethög! :O


Pappa och farmor!


Söta mamma i min kattmössa som jag fick i julklapp, ni får se en bättre bild på den senare.


Ricco och jag. Satt och pratade med pappa och Marie-Louise och då fotade pappa mig hela tiden. Lite störande :P


Sötaste bilden! Albin och Ricco blev vänner snabbt och gosade.


Härliga släkten! Ricco, farmor, Marie-Louise, Sara, Eric, morfar och mormor.


Samma igen fast från andra hållet. Blev kanske mindre bra :)


Ricco var mest trött och ville vila. Gärna mitt i vägen för alla :)


Oliver är så himla gullig, älskar hur han sitter! Fast han var inte mycket stilla, utan sprang runt och letade mat och lekte med sina leksaker och slickade folk i ansiktet.


Båda vovvarna vilade under bordet när vi åt. Gulligt!

Det var de bilderna! Ni får bilder på julklapparna sen, jag var mycket glad och nöjd för jag fick massa fint av alla söta, snälla släktingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0