Hjälte-Josie

Eller mja, det var kanske att överdriva.
Men vaknade lite svagt nyss för grannarna lyssnade på radion. Kollade klockan och den var tjugo i tio. Konstigt, tänkte jag och petade på Albin och frågade om inte han började kvart i tio. Då fick han fart!
Jag kände mig duktig som vaknade rätt tidigt :P Hans väckarklocka funkade inte och jag är ju ledig idag så jag hade inte ställt någon.
Men nu äter han frukost och har duschat och han ringde chefen så allt är lugnt. Snart ska jag äta frukost och sedan mysa i soffan framför någon film. Kanske Prince of Persia. Har ifs hört att den inte är jättebra men ändå kul att se en film som är baserad på ett spel även om jag inte spelat spelet heller :P Men det är ju Jake Gyllenhaal! :)
Hörs later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0