Happy day

Imorgon kommer mamma och pappa hem efter tre veckor i Australien! Jag är glad, har saknat dem jättemycket. Det är faktiskt jobbigt att inte ha en mamma att ringa till och fråga om saker eller bara prata. Eller en pappa som man inte heller kan fråga saker :P
Så jag är glad idag :) Just nu håller jag på och gör kyckling i ugnen med ris och gräddsås till. Känner mig väldigt husmoderlig! Har dock ont i fötterna, har stått upp nästan hela dagen när jag jobbat. 8 timmar att bara stå och gå och göra saker, det är rätt jobbigt!
Men imorgon blir det ledigt!
När maten är klar ska vi se på Ung och bortskämd som vi missade igår eftersom jag nödvändigtvis måste se på Top Model. Synd att Jessica åkte ut, men tja, jag tror hon kommer lyckas bra ändå.
Nu måste jag passa riset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0