Första december

Jag är inte en sån som tittar på julkalendern så jag fick sovmorgon idag. Gud vad skönt! Vaknade tio i nio, jäklar vilken sovmorgon :P Drömde dessutom skitkonstigt.
Jag flyttade i drömmen och cyklade mycket. Och det var lite bråk och massa folk och Albin var där. Så kan det vara. Nu är jag superhungrig så det blir först frukost och sedan dusch, vill gärna åka iväg till Mölnlycke så fort det går. Efter vi har varit där ska vi nog in till stan och shoppa lite julklappar.
Men jag bloggar kanske hemma hos föräldrarna, om deras internet vill funka. Ett inlägg innan jag sticker kan jag också bjuda på. :)


Det ser nästan ut såhär ute på parkeringen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0