Dålig uppdatering

Idag har jag verkligen ingen lust att blogga, är jättetrött och seg.
Massor av folk och mycket att göra idag på jobbet, fast det bara var fyra timmar. Efter det gick jag hem till mamma och pappa och hälsade på. Oliver var där och var glad att se mig. Mamma, vovven och jag på en promenad. Vi kämpade oss igenom snö, och ibland var snön upp till knäna. Kämpigt för lilla vovven som är så liten, snön var upp till bröstet på honom, så han fick hoppa mycket.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske lägga mig i soffan och glo lite på tv. Hörs kanske sen, annars imorgon tror jag.

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Är det mycket att göra kan man bli riktigt trött även om man bara jobbar några timmar. Ikväll har vi bara tagit det lugnt, firade "lilla julafton" på dagen. Blev det TV kväll för dig eller?

2010-12-11 @ 22:25:34
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0