Blåmes

Just nu har jag en liten blåmes utanför fönstret, som tycker att vår franska balkong är väldigt spännande.
De gillar också vår vanliga balkong. Igår slängde Albin ut lite ost som inte gick att äta, och den var borta sen på eftermiddagen men det var massa små fågelavtryck. Vad säger man? Inte fotavtryck väl? Fågelbensavtryck?
Jaja, skit samma. Sånna var det fullt av iaf :P



Jag vill krypa ner under en filt i soffan och titta på en mysig film med Albin samtidigt som vi äter frukost. Det hade varit supermysigt! Det gjorde man ofta när man var liten i juletider, åt frukost framför tv:n och barnprogram.
Igår fick jag förresten de båda Babe-filmerna av älsklingen. Suck :P Jag kan inte få för många julklappar, speciellt inte innan jul! :P Han är så tokig.
Nu ska jag försöka gå och väcka honom försiktigt, så vi kan äta frukost tillsammans. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Söta dom e, dom förtjänar nog lite mat!

2010-12-10 @ 12:38:30
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Kashaya

Härligt med julklappar även innan jul.=) Nej kanske inte bästa vinterskorna, men väldigt söta.

2010-12-10 @ 12:58:48
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0