Året som gått i bilder

Jag tänkte göra som så många tidningar (och bloggar) gör just nu: sammanfatta mitt år. I bilder!
Jag kanske gör en sammanfattning med text också men det är inte lika troligt. :P
Hoppas ni tycker det är kul och att ni gör samma sak, vore kul att titta och läsa!

Januari



Jag köpte min favoritkavaj hos Zara.


Jag var på My Dog-utställningen!

Februari


Mamma och jag var på Göteborgs Horse Show!


De hade kür också.


Gick på många promenader med mormor, mamma och morfar.

Mars


Jag klippte lugg! Det var typ det jag hade tagit kort på den månaden :)

April


Jag var på landet och kurerade mig efter min näsoperation.


Hittade massa blåsippor.


Vi var på Chalmersspexet Bob!


De hade genrep men senare på året gick vi på den "riktiga" föreställningen.


Jag hade köpt bubbelgumsrosa Converse och gillade dem!


Jag skaffade nytt pass.


Jag målade fönster på landet.


Jag köpte en ny cykel!


Skickade in papper till Transportstyrelsen, men har inte börjat köra riktigt än.


Var på flera VIP-events hos TopShop.

Maj



Vi köpte ny TV! Och Avatar. :)


Vi var med Albins föräldrar på Liseberg. Hon i vit jacka är Albins mamma och han i lila tröja är min Albin.


Jag köpte många böcker, som vanligt!


Var ute på många promenader med lille Oliver.


Åkte i Göteborgshjulet.


Jag såg ut som en docka en dag också.

Juni


Vi åt flera gånger på Jensens Böfhus under året!


Var på picknick med mamma och..


..Oliver som snodde mitt vatten.


Fick presenter av Albin.


Köpte en jättefin kjol från Zara som jag svepte runt i.


Fler böcker..


Jag köpte min superfina kappa från Asos.

Juli


Min kusin tog studenten och vi fick ett kort som tack!


Jag köpte nitskor.


Vi tittade på sälarna i Slottskogen.


Vi åkte en sväng till Norge, det ligger nära vårt landställe.


Vi hittade Scouternas hinderbana i skogen på landet och provade den med olika resultat.


Mormor och moster Eva var med och simmade Vansbrosimmet.


Mormor kom inte sist! :)

Augusti


Jag gick och såg Kent, bästa dagen i augusti!


När Albins mamma fyllde år åkte vi till Älvsborgs fästning och fick en liten guidad tur.


Hela gänget var där! Alla utom Albins storebror.


Jag köpte fler böcker..


Jag köpte en fin tavla på Audrey (från filmen Prinsessa på vift) på Mio.


Vi var på Afterwork Impro!


Vi började flyttpacka.

September


Vi flyttade in i vår fina lägenhet!


Jag målade om min garderob från grönt till rosa/lila.


Vi åt flyttpizza på golvet!


Jag provlåg soffor. Vi köpte denna fast i svart.


Jag provade fårskinnsjackan, som senare blev min!


Jag åt på Jensens Böfhus.


Var på VIP-evenemang med Victoria. (TopShop)


Jag sorterade mina böcker i "oläst"-högen, som fortfarande bara växer.. :)


Vi byggde hyllor!


Vi byggde vår soffa.


Vi packade upp ganska snabbt, nästan allt var uppe ur sina lådor på en vecka.


Vi åt kräftor och räkor en dag.


Fler böcker..


Vi insåg att vi hade mycket filmer. Snarare bestämt typ fyra meter, vilket nog har växt nu fter jul.


Vi hade valvaka: Jag med morötter och dipp och Albin med ölkorv.


Vi var på Bokmässan och träffade bl.a. Martin Kellerman!


Vi fick denna fina teckningen av honom.

Oktober


Jag fick ett läskigt brev av Droppen (blodgivningscentral).


Jag var på Movieline en gång för mycket.


En dag bakades det för många bullar. Inte för att det gjorde mig något..


Min pojkvän var Mumintrollet för en dag (jobb).


Vi hade maskerad och jag var Audrey!


Albin var Djävulen.


Vi spelade Wii och här tävlas det!


Vi var i Danmark också.


Jag gillade hur de parkerade.

Jag tror jag gör ett inlägg till. Det blir kanske inte så många bilder till men vill inte att det ska vara jättejobbigt att läsa. Så snart kommer ett till!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Låter som ett bra år.=) Vad härlig färg det var på kappan från Asos. Lät som ni hade en trevlig kväll. Här blev det soppa till middag, lite spelande och ett avsnitt av Boston Legal

2010-12-28 @ 23:27:42
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0