Andra advent

Igår var det 20 dagar kvar till julafton, idag är det 19. Yay!
Och jag är nääästan klar med alla julklappar så det känns rätt bra. 3 stycken kvar; två stycken vet jag vad jag ska köpa men den sista är så lurig. Så idag ska jag sitta och surfa runt tills jag hittar den rätta julklappen.
Det är mitt uppdrag för idag. Och diska massa disk, för Albin jobbar. Och slå in hans julklappar, för det har han inte gjort :P Men det gör jag så gärna, rätt kul att slå in. Fast det kommer jag inte säga efter jul, då jag säkert har slagit in massa åt annat folk i butiken. Men men.


Kommentarer
Postat av: MADDES

Hehe okej, det är ju jättebra :)

2010-12-05 @ 10:59:52
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0