Mysfredag med Afterwork Impro!

Är det en mysig fredag för er?
Jag tror det blir mys för mig iaf. Har haft lite sovmorgon (vaknade halv nio av att Albin låg och tittade på mig), sett ett avsnitt av True Blood, läst lite skvaller, svarat på massa bloggkommentarer, en kvinna har ringt om att få titta på lägenheten som vi bor i imorgon och det är improkväll ikväll på Redbergsteatern i sann fredagsmysanda! :)
Det är jättekul, och de skulle ändra konceptet lite så jag hoppas det blir lyckat. Om ni har lust att gå så är det halv sju, tror att det är gratis (jag har iaf sluppit att betala :P) och man skrattar så att käkarna värker :P
Så tips om ni inte har bestämt något.
Jag jobbar bara tre timmar idag också, så jag kommer nog inte bli helt slut. Imorgon är det kalas hos svärföräldrarna också, och sedan inflyttningsfest hos Castro på kvällen. Blir nog en rolig helg. På söndag ska jag nog börja att packa ner böcker och filmer och sånt som vi inte använder varje dag. Kanske lite gamla tallrikar och sånt också, så slipper vi tänka alltför mycket på packning.

Men nu ska jag duscha och ta tag i dagen lite mer. Tack för alla söta kommentarer i inlägget innan! Vi hörs, annars får ni ha en superkul fredagskväll!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: JOHANS MODE

Precis det var lite annorlunda och sådant är alltid kul! :)

2010-08-27 @ 14:56:47
URL: http://blogg.veckorevyn.com/johansmode

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0