Lycka!

Idag har det känts så lätt!
Jag vet inte riktigt varför, om det var fint väder idag eller att jag kände mig söt och cool eller om kunderna var extra trevliga idag men jag känner mig lycklig :)
Det känns som att allt faller på plats idag! Det kommer bli en händelsrik höst med inflyttning och lite resande och min födelsedag och annat roligt.
Jag kanske kände mig lycklig för jag åt varm mat till lunch? :P
Brukar vara extremt dålig på det, brukar mest ta en macka i farten och skölja ner med lite vatten pga tidsbrist men idag tog jag mig tid att köpa sådana goda kycklingspett på Hemköp och det var riktigt värt.

Fast just nu sitter jag och är hungrig igen :P Brukar vara extremt hungrig när jag kommer hem från jobbet, så jag hoppas på att Albin kommer hem och lagar goda hamburgare till oss!
Nu ska jag diska lite och läsa lite bloggar så kommer jag in med fler inlägg senare, om t.ex. Dior!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0