L.A. Candy

Hejsan!
Idag har det varit jobb som vanligt.
När jag kom hem satt Albin i telefon men skrev på msn att jag skulle öppna min skrivbordslåda. Det gjorde jag, och där låg ett paket! Jättefint inslaget och allt. Öppnade paket och där fanns L.A. Candy av Lauren Conrad. Yay! Jag hade nämligen messat honom när han jobbade och frågat om de hade den boken men han skrev att den var slut.
Så han var så sneaky och ljög lite för att köpa den åt mig.
Han är så söt!

Idag var det premiär för Fångarna på Fortet också, eftersom TV4 firar 20 år. Jag älskade det programmet när jag var liten! Det var på fredagar så familjen bänkade sig framför tv:n med god mat och såg Fångarna på Fortet eller Gladiatorerna när det begav sig.
Och så kör de nu igen! Jätteroligt var det att titta på men gåtorna med Bebe Forat, eller vad han hette, var väl lite sådär. Han var lite jobbig. Men men.
Albin är så smart att han kom på vad lösenordet var, jag tänker inte lika fort som han gör. Han hade säkert klarat sig bra på fortet :)
I pausen så frågade Albin om jag kunde hitta en sladd åt honom. Suck, tänkte jag och letade lite på skrivbordet. "Nej, jag tror den ligger i översta lådan". Så då tittade jag där, och där låg EN TILL present!
What, tänkte jag.
Öppnade (fint inslaget igen) och där var Sweet little lies av Lauren.
Blir så himla glad att han kan luska ut vad jag vill ha och ge mig det. Det är så gulligt, han är så fin <3


Presenter från urgulliga pojkvännen!

Så jag är rätt nöjd med honom nu :)
Nu ska vi nog spela lite Lego Harry PotterPS3:an innan jag ska sova.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: CherryCheek

Åh, vad sugen jag blev på de böckerna!

Någon aning om bibblan kan ha dem? :)

2010-08-28 @ 00:05:33
URL: http://cherrycheek.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0