KENT!

Åh, det var ju så bra, så underbart!
Konserten igår var nog den näst bästa, åt minstone :) Lite minuspoäng för de bara körde nya låtarna, kanske tre eller fyra gamla. Och lite minus för basen. Hela jag vibrerade så man hörde knappt vad Jocke sjöng. :/
Men annars var det superbra! De fick fyra fyrar i GP idag.
Och jag bjuder på lite bilder. Inga jättebra men iaf.


Utsålt, 9000 pers.


Lång väntetid, så folk roade sig.


Förbandet, som spelade i en halvtimme, var inte bra. Elektroniskt men inte mycket melodi.



Där var också Eric och Sara, de står i omvänd ordning.


Jag roade mig med att ta bild på himlen när förbandet var kassa.


Jag stod till höger längst fram, när det hela började. Orkar inte tryckas sönder i mitten.


Underbart!


Den här snälle killen berättade när bra låtar kom och gjorde tummen upp och allt. Han gillade Kent.


Jocke Bergs dansmoves är väldigt grymma. Tjejen bredvid mig sa att hon tänkte sno dem till nästa disco. :)


Underbart.


Alla var med på noterna!


Underbart.


Underbart.

Det var mina bilder det. Jag fick inte med fyrverkerierna på bild.
Nu har jag bråttom för vi ska snart till bussen och jag måste fixa håret! Ih!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0