Dior 2010

Satt och bläddrade i Elle idag, som var riktigt bra. Annars brukar jag tycka att den är för tjock och för att de aldrig har budgetalternativ utan bara dyrgripar men denna gången var det faktiskt roligt att läsa!
Dels för de hade med budgetalternativ, eftersom jag inte har råd med en Miu Miu-väska för 14 000 kr.
Men jag såg på underbara bilder från Dior, massor av skira klänningar och vackra tyger. Jag försökte leta upp några men jag tror inte att det var riktigt samma..
Jag har ingen scanner så kan inte scanna in, och Elle.se hade inga sådana bilder.
Men jag hittade dessa, och de är väldigt fina! Om jag hade haft råd, och haft en älvkropp, då hade jag definitivt ägt dessa :)




Vid närmare eftertanke skulle jag gärna burit allt, även om jag inte har en älvkropp! Men jag har dock inte råd..

Massa fint! Gillar ni något speciellt i höst?
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emelie!

Åh, översta klänningen! ÅH ÖVERSTA KLÄNNINGEN<3

2010-08-31 @ 23:28:17
URL: http://nodisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0