Den trettonde fredagen

Det brukar inte hända otäcka eller konstiga saker för mig på fredagen den trettonde. Eller ja, idag blev tåget en tjugo minuter försenat men det var ju SJ så det var väl ingen överraskning precis.
Annars har det varit bra. Förutom att det har regnat nästan hela tiden när vi har varit i Värmland med Albins föräldrar. Värmländska är roligt. :)
Det låter så soft och slött på samma gång. Trevligt och allt.

Jag kommer nog skriva mer om semestern imorgon, då är jag ledig. Är ledig imorgon och på söndag och sedan börjar jag jobba igen på måndag. Det känns lite trist på ett sätt, att allt bara har försvunnit iväg jättesnabbt. Albin jobbar imorgon så jag får roa mig själv.
Om tre veckor får vi hämta ut nyckeln till vår lägenhet. VÅR LÄGENHET! Det känns så bra att säga! Vi får inreda hur vi vill, ha egna möbler, bestämma precis hur vi vill! Så härligt! Och att jag gör det med min älskling, det känns bara bättre. <3

Jag är faktiskt rätt trött, jag ska nog gå och lägga mig snart. Men får väl packa upp lite snabbt bara. See ya!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0