Bloggumgänge

Nu sitter jag här och ska blogga lite, och bredvid mig sitter Albin och bloggar lite han också.
Det ser så kul ut att vi sitter rätt mycket tysta och skriver och inte bryr oss om varandra just nu. Det ni! :P

Idag är det måndag igen, liite jobbigt att behöva gå till jobbet. Var ledig massor förra veckan, så förstår inte varför jag är så trött. Jobbade faktiskt bara tre timmar och då var det två 7-timmarsdagar och en 3-timmarsdag. Helt skumt. Men det hände ju en massa saker, det är kanske därför.
Förresten så känner jag lite lukter igen :) Känner min deodoft, känner duschtvålens doft och tyvärr mindre angenäma dofter som rökare och fyllon. Men men, får ta det onda med det goda, eller om det är tvärtom.


Har inte tid eller ork till att blogga förrän ikväll, vid sju eller så. Så ni får roa er bäst ni vill, denna blåsiga måndag.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0