Ansiktskräm

Jag har gått och funderat på om jag borde byta ansiktskräm.
Jag har samma både sommar som vinter, och det är väl inte helt bra va? Men det är så svårt att hitta någon bra som inte kostar över 500 spänn. Just nu använder jag Yves Rocher, en dagkräm och en nattkräm.
Men jag skulle vilja köpa någon bättre, som är mer anpassad för vintern t.ex. Sedan får jag väl fixa någon nästa sommar också men det är ju ett tag dit.

Har ni något bra tips om vad man kan använda? Läste något om en kräm från Cliniderm, tror jag bestämt, den verkade bra. En dagkräm och en nattkräm för vintertiden.
Vad sägs, har ni något bra förslag på lager?
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0