Älskar att göra-listor!

Jag är fullkomligt kär i att göra-listor!
Det är så underbart att få ner allt man måste göra på papper, och sedan, när man gjort det, kan man stryka över det man skulle göra! Det känns så bra att man har gjort något, även om det inte är jobbigt alls.
Idag har jag pusslat ihop en liten lista som jag kan dela med mig.

  • Köpa ny kalender hos Toria (Ordning & Reda)
  • Börja sätta undan 500 kr på sparkontot varje månad
  • Ta reda på pjäser för i höst för Sissel och mig, gärna Shakespeare
  • Skaffa Friskis&Svettis-kort
  • Kolla vad det kostar att fixa håret blondt
  • Klippa topparna
  • Börja fila på en julklappslista
  • Fixa matkvittorna
Och jag har redan fixat två av sakerna, känns bra! :) Julklappslistan är ingen brådska med men jag gillar att fundera ut vad jag kan ge folk så slipper jag superstressa i december.
Fångarna på fortet var ganska kul, men synd att barnen vann över föräldrarna. Men det blir desto mer spännande imorgon när de två bästa lagen ska möta varandra! Det får man ju inte missa, tror det är sista avsnittet också!
Jag har fått för mig att det skulle vara ett gäng bloggerskor med på Fortet men jag har väl inbillat mig, eller så.
Nu ska jag pyssla lite, och kommer kanske in med ännu ett inlägg om en stund! :P
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0