1 2 3 Schtunk

Ikväll visar de Hamlet i Bältesspännarparken, om jag inte minns fel. Och det ska Albin och jag gå på! Jag har bara sett dem en gång innan men det var roligt, så det gör jag gärna igen.



Jag är väl inne på teater nu.
Vi såg En midsommarnattssdröm i Berättarladan i Värmland i torsdags nämligen. Jag gillade den jättemycket! Jag gillar när man spinner vidare på gamla pjäser. Är inte jättemycket för pjäser som ingen riktigt fattar vad de handlar om för det är "konst", så den var helt i min smak. :)
Tog tyvärr inga bilder, för man fick inte under föreställningen och i applådtacket orkade jag inte leta upp kameran. Latmask! Men ni kan kika på bilder på Västanås hemsida, om ni vill.

Idag är lite seg dag. Jag ska tydligen tvätta vid två. Vad ska jag göra tills dess? Läsa lite kanske.. Hm.
Jaja. Kommer in med ett inlägg senare.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0