VIP

Nästa vecka är det VIP igen och jag ska dit med Sara (matte till Oliver).
VIP hos Topshop på kvällen och VIP-frukost hos H&M på morgonen. Ska bli jättekul! :) Man måste ju inte köpa något, så jag kanske ska spara mig till Sthlmsresan. Men alltid kul att vara där det händer. :)

Har fått reda på att jag ska jobba måndag och tisdag (än så länge) i nästa vecka. Känns riktigt bra att komma igång igen. Jag är inte den som gillar att bara vara hemma utan att ha något att göra. Om man är själv blir det ju ännu mindre kul.
Men men. Ikväll blir det promenad i Gunnebo, tror jag bestämt. Om det finns får där kommer Oliver bli helt crazy!
Det blev han en annan gång, han skällde och gnydde och ville så himla gärna jaga fåren men det fick han inte.
Vi har det på film någonstans men jag vet inte riktigt var. Säkert på Albins dator.

Nu har jag ätit lunch och ska nog läsa lite modetidningar.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0