Tyra-post!

Kikar på gammal säsong av Top Model när de är i Amsterdam för tillfället.
Tror det var McKey som vann, minns inte riktigt men det stämmer nog. Tror hon tävlade mot Sam.
Tog lite bilder på sakerna jag inhandlade. Enjoy!


Boyfriend-jeans. Har inga sådana, men nu har jag!


Vi fick dessa servetterna i en liten goodiebag.


Shortsen! De jag egentligen ville ha var lite mörkare men dessa är blå och sitter fint och de är mina!


Fina tröjan. Funderar på att ha den ikväll.

Två bilder till, som inte har något med kläder att göra.


Jag laddar det som laddas kan! Mobilen, kameran, DSi:et och iPoden.


Idag ska det skickas in! Måste bara komma ihåg att betala dem också. Sen. Imorgon.

Nu ska jag städa badrummen. Hörs ikväll.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0