Top Gear och te

Här kommer utlovade bilder! Dock inga från fikan för jag glömde bort kameran och bara pratade på som jag brukar göra. Jag blev lite hes nästan, och då vet jag att jag kanske borde låta den andre personen prata också. :)


Snygga byxor från Zara som jag glömt fota.


Så såg jag ut idag. Kjolen blåste nästan bort!


Jag är så dålig på att ta helkroppsbilder så det blev såhär. Jag ser alltid deppig ut. Saknar nog Albin så mycket >.<


Mina fina, fina skor som jag köpte för säkert någon månad sedan men som jag glömt fota. Och glömt använda eftersom jag är sjukling. Men idag gick jag lite inomhus med dem. Nu sitter jag dock i mjukisbyxor.


Visst är de fina? Jag blir nääästan lika lång som Albin i dem! Det ni! :)


Last frame! Underbara skossingar.

Nu är det Top Gear som gäller tillsammans med mamma och pappa. Och med te! Och efter det blir det Miss Marple, som jag avgudar! Vi har spelat in lite avsnitt från veckan. Hörs!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0