Top Gear ansvariga för aska?

Det stod i GP idag att Top Gear sa att de körde över lava innan utbrottet, eller hur det nu var, och att de tar på sig skulden för askmolnet.
Så kan det vara :)
De är för tokiga de där, men jag tror inte att de var ansvariga. Det kan vara att naturen vill att vi ska sluta kriga och äta mer choklad. Det låter mer troligt, enligt moi.

Idag är det fredag! Whohoo, myyysdags! Pizza och glass ikväll men innan dess har jag inte riktigt bestämt vad jag ska göra än.
Beror väl på vad det är för väder (har inte tittat ut genom fönstret än). Men alternativt ska jag hämta ut mammas nyklackade skor och äta lunch men efter lunchen kanske jag drar in till stan och provar lite kläder inför nästa veckas VIP-shopping. Så slipper jag prova då och kan bara köpa om jag hittar något jag tycker om och som passar.
Jag är smart. :)
Kanske äta en glass om det är soligt, vi får se. Jag tycker som att det verkar vara en bra plan.
Nu ska jag nog duscha men kommer in med ett inlägg efteråt med bilder från gårdagens promenad.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0