Tapeter

Imorgon ska jag hämta ut mina tapeter! Lovar att fota, för de är riktigt fina.
Ska köpa klister och en rollerhylsa också. Jag är nästan stammis nu, köper färg och grejer. Känner mig vuxen, även fast jag inte gör allt själv :P
Imorgon får jag också gå och fixa ett synintyg tror jag bestämt. Och kanske fixa till glasögonen, de åker ner på näsan hela tiden. :( Jobbigt.

Annars ska jag väl softa. Kanske försöka cykla lite :P Cyklade lite på gatan men jag är väldigt osäker. Har inte cyklat på många år, men man borde ju kunna det ändå, eller hur?
Vi får se. Mamma och jag promenerade i Wendelsberg men jag glömde kameran. Det var en fin promenad, även lite kall. Oliver badade lite i en damm och vi såg en groda. Får fota imorgon istället, det kommer ju fler promenader.

Har fått reklamkataloger, jag vill köpa sommarkläder...! Vi får väl se hur det blir i Sthlm :)
Nu är det lite ridsport igen, det är rätt kul. Massa fina hästar.
Jag kanske borde sälja lite kläder och saker här i bloggen. Har mycket som ligger och är oanvändt och det är ju onödigt. Får gå hem och kika igenom lite någon dag.
Men vi hörs imorgon igen, nu ska jag lägga mig i soffan och softa.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0