Strömstad

Nu har vi hunnit fika och jag har målat två fönsterbräden och snart ska vi åka iväg till Strömstad och kika lite. Vet inte riktigt vad vi ska göra där men jag ska nog inte ta med min plånbok.

Har inte mycket pengar kvar och ska verkligen inte göra av med något där.

Kan kanske övertyga mamma att köpa lite choklad till mig, det är ju lördag!

 

Efter duschen så skulle jag ta min handduk men på den satt en liten konstig spindel. Försökte få den att gå på väggen men den gillade min handduk. Så typiskt! Den hade som krabbklor som den fällde ut. Det var inte läskigt eller så utan bara irriterande för jag behövde ju min handduk så jag fick ropa på mamma :P

Tar kanske med mig systemkameran till Strömstad, finns kanske saker att fota. Norrmän kanske :) Det är inte klokt på sommaren, speciellt vid midsommar. Då köper de sprit.

Jag är mer sugen på godis än sprit, men men. Nu ska vi dra!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0