Shoppingdag!

Idag är det shopping som gäller. Vad vi ska köpa är mat och en ny bärbar telefon. Och kanske en ny fast telefon. Och så ska vi titta mer på saker hos H&M och Topshop. Jag kikade ju lite igår men ska nog kika lite till idag. Och visa mamma vad jag hittade. Och hon kanske också hittar något.
Vi ska till Kållered också med farmor och mormor. Så en tjejdag alltså :)

Inatt drömde jag att jag var hos Försäkringskassan men ingen ville hjälpa mig för de sa att jag luktade illa :P
Hahahaha, vad jag skrattade när jag vaknade. Vad fånigt, så skulle de aldrig få göra :) Tänk om de sa så, som de sa i min dröm "nej, vi vill inte hjälpa dig för du luktar illa!". Hahaha.
Så kan det gå ;)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0