Repmånad

Jag fattar inte att klockan inte ens är nio och jag har ändå ätit frukost, duschat och klätt på mig fast jag inte behöver. Har inget speciellt att göra idag liksom.
Helskumt. Jaja.

Funderar på att lägga mig i soffan och titta på Repmånad som jag spelade in igår. Har inte sett den, och det är alltid kul att se klassiker. Hoppas jag :)
Annars ska jag ner till färgaffären och köpa massa färgpryttlar eftersom vi ska måla lite på landet. Hoppas de tror att jag vet allt om färg, fast jag egentligen bara fått en lapp av pappa. Jag ska försöka spela övertygande.


Har sug på att läsa modetidningar men har redan läst alla som är ute i butikerna. Segt!
Får spana in kläder på olika sajter istället. Och borde lära mig Photoshop! Och och och..
Softa. Kanske. Vet inte riktigt vad jag ska göra med all denna energin som jag får nu när jag är "ledig". Kan egentligen inte använda den till något. Jag hoppas bara att jag inte tappar den när jag är frisk igen.
Men, vi hörs senare.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0