Mardrömmar

God morgon!
När jag vaknade tyckte jag ifs inte att den var så god. Hade drömt mardröm om att först hade en släkting till mig dött och vi var på en slags begravning eller sorgefest och när vi kom hem från den så hade min pappa dött. >.<
Det var jättehemskt och jag grät jättemycket. Kunde inte ens säga varför jag var så ledsen till mamma och pappa. Men mamma sa att hjärnan städar på nätterna, så då kan det bli så.
Och det vet jag ju men det var så obehagligt och otäckt.
Man kan ju drömma om saker man är mest rädd för och jag tror nog  att jag är mest rädd för att de jag älskar ska dö. Inte av ålder me av andra otäcka saker.

Men jag ska försöka att inte tänka mer på det.
Snart ska jag måla fönsterbräden så att de blir vita och fina. Det gick rätt bra förra helgen då jag grundmålade fönsterbrädet i mitt rum så idag vågar jag nog måla fler. Men jag blir så lätt trött i armen om jag håller den uppe ett tag. Jag är så klen! Måste träna upp mina armmuskler :P

Just nu ser det inte så soligt ute så det blir nog inget solande. Men man kan nog ta bra bilder ändå. Ska nog klättra upp på berget och fota havet, eller sjön som vi säger här på landet.
Man säger inte att man ska åka ut på havet utan man åker ut på sjön. Det låter gulligt tycker jag :)
Jag har snart läst ikapp Petra Tungårdens blogg Shecity. Hon verkar vara en sån härlig tjej och nu har hon vågat klippa page också. Det skulle jag nog aldrig våga!

Det är en kul blogg, har läst den från början, jag brukar göra så om jag hittar en intressant blogg. Och jag ska nog göra samma sak med Michaela Fornis blogg Flest skor vinner för den verkkar också vara rolig. Men det tar jag när jag är klar med Petras. Har ju inte mycket annat för mig på dagarna. :)

Men vi hörs väl senare, I guess. Ska försöka fota och lägga upp lite bilder då.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0