Kilklackar med snörning och peeptoe

Yes, lovade ju bilder. Tog också bilder på mina böcker som jag hämtade ut idag!


Me likey! Som Carrie skulle sagt :)


Jag gillar dem verkligen, blir lite lång. Men har inte användt dem på ett tag.


Den här boken lär vara jättebra, men jag köpte den innan jag visste det. Den handlar om andra världskriget, fast den är tecknad. Nazisterna är tecknade som katter och judarna som möss.


Älskar Liftarens guide till galaxen-serien. Älskar att det står "del sex av tre", så underbart. Det är inte författren som kom på Lgtg som skrivit denna, utan en ny. Men den är säkert bra ändå. Måste nog dock läsa om de andra böckerna först innan jag börjar med denna.

Såpp, det var de bilderna och nu ska jag nog gå och lägga mig. Ruskigt tidigt visserligen men jag ska upp typ sex imorgon, för att ta bussen tio i sju. Och alla andra går och lägger sig nu, känner grupptrycket.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0