Jag kan cykla, jag är inte rädd

Eller ja, lite rädd i svängarna kanske.. :P
Internet la ner förut och då tänkte jag att jag banne mig skulle ut och cykla mer. Man blir ju mindre rädd om man testar och övar liksom. Och det gick bara bra när jag hade bra med fart. Annars när man ska sakta ner och svänga och köra över gatan och sånt, det är lite otäckt men jag får öva mig imorgon igen. :)
Det var lite kallt ute, det har regnat lite på eftermiddagen så mina händer var lite kalla efteråt. Men men. Jag kan cykla! Bara lite rädd.

Sedan har jag fotat lite saker inomhus med systemkameran när jag ändå hade tråkigt. Enjoy!


Mammas orkidé.


The coffeemaker! Som jag inte använder, jag är mer en te-typ.


Min orkidé! Kanske borde vattna den snart...


Olivers knark. En pipleksak som han inte kan få nog av. Piper med den jämt. När man tar den ifrån honom och lägger bort den blir han galen. Allt detta hände igår :P


Köpte mig en Solo idag och läste. Mycket trevlig läsning.


I see hearts everywhere.. Mammas fina ljusstake.

Nej, det var det. Nu är det tråkväder men vi ska ju gå ut med lille vovven. Hm, får nog bli med regnkläder då. Vi ska ju ändå gå i skogen så jag orkar inte bry mig om vad jag har på mig, bara jag slipper bli blöt. :P
Skriver kanske sen igen, tror nog det. Ska ta med kameran och hoppas jag får några fina skogsbilder från promenaden.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0