Hunter-stövlar

Det är en grej som jag inte fattar och som jag tycker är så fruktansvärt löjligt.
Det är när folk går omkring ute med sina Hunter-stövlar när det inte regnar. Jag har sett dem gå runt i dem när det är sol. Jag menar, kom igen. Okej, vi fattar - du har pengar. Men det är bara löjligt.
Såg en tjej i sina stövlar alldeles nyss. Och det regnar inte idag. Visst, det blåser men då behöver man inte ha stövlar på sig.
Om man vill visa att man har pengar kan man väl köpa en dyr väska istället.
Så himla fånigt...!




Nu ska jag dra in till stan och kika in läget. Hoppas det blåser mindre i stan än här, mitt hår blåser i mitt ansikte hela tiden så jag ser ingenting. Tänkte att jag skulle skippa tofs idag, för det har jag alltid annars men då slår vädret till! Kanske inte ska ha utsläppt hår ever, då. :P
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0