Hallonrött

Gomorron!
Nu sitter jag här, för tidigt idag igen, och är klar. Nästan. Har inte fixat håret än men det går ju på typ fem minuter eller så. Drömde jättekonstigt inatt. Kommer inte ens ihåg allt, för det var så mycket.
Albin var där och jag tror att jag (vi?) åkte buss, länge.
Sedan var jag med Toria och vi skulle festa och åkte hiss någonstans och så ville inte jag vara där så jag åkte ner utan henne och hamnade i något fordon (buss?) och vaknade sedan.
Det hände nog massor emellan där men jag minns inte.
Men jag brukar minnas alla mina drömmar. Är det konstigt? Jaja.

Nu sitter jag i min hallonröda kofta och myser. Jag är ledig imorgon och jag ska på återbesök hos doktorn vid elva, så det blir väl sovmorgon. Jag har frikort, så jag slipper betala 300 spänn, score! Efter det ska jag fixa till mina glasögon så de sitter bättre och göra ett syntest så jag kan skicka in papprena till Transportstyrelsen så jag får övningsköra snart! Allt är ifyllt, bara synundersökningen som fattas.
Efter det ska jag nog dra hem till lägenheten med min stora väska och packa ur och fixa iordning så allt är mysigt när vi kommer hem på söndag. Söta mamma har lovat att hämta oss vid flygplatsen, så vi slipper åka buss och allt. Mys!
Nu ska jag fixa klart håret och sedan glo på TV tills jag ska gå och jobba. :P
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0