Enchanted

Det blev inte Mulan, som jag hade planerat för någon har plockat bort videon. Hmm..
Och jag orkade inte leta efter den för då skulle jag vara tvungen att koppla in den och det är krångligt och jag orkar inteee... :P
Men det är alltid kul att se på Enchanted. Me likey.
Såg trailern för SATC2 också, kommer inte ihåg om jag har sett den tidigare men jag längtar! :) Jag längtar också efter Harry Potter and the deatlhy hollows och Eclipse. Visserligen kommer bara första "delen" av Harry Potter men det är ju bättre än inget. Och jag gillar att längta efter filmer. Längtar också efter att Avatar och Alice i underlandet ska släppas på DVD! Längta, längta!

Nu ska jag ta och prova lite olika frisyrer, tror jag bestämt. Locka håret lite och sånt. Hitta på fina frisyrer som jag passar i. Får fixa lite lunch också.
Vi hörs väl senare, antar jag :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0