Duktig patient

Jag har ganska nyss kommit hem från återbesöket hos öra-, näsa- och halsmottagningen.
Det var lite kaosartat där eftersom en doktor tydligen var sjuk så min doktor fick hjälpa till att ta hand om massa patienter så vi blev lite försenade.
Tyckte att det var lite jobbigt för man gör nog inte ett lika bra jobb om man är stressad, tror jag. Men det gick nog fint.
Jag var iaf en duktig patient som inte har tagit alla smärtstillande jag fick. Jag hade ju inte ont, så då är det ju väldigt onödigt att ta något. Och jag gillar inte tabletter heller, har svårt att svälja.
Jag får alltid krossa mina tabletter om jag ska ta några :P Barnsligt, jag vet. Jag får försöka vänja mig.

Jag ska inte berätta allt vad som hände, men de tog ut tryckförbanden och nu känns näsan bättre. Men nästan lite tom, det typ ekar när jag pratar. Tycker jag själv då. Låter tydligen lite konstig också men det bryr jag mig inte om.
Fick dock i uppdrag att "spola" näsan 5 ggr om dagen i en vecka och sedan 2 ggr om dagen.
Skölja bort slem och annat bös.
Provade när jag kom hem och det kändes lite konstigt men ändå kul på ett sätt. Det är lite "yogafasoner" sa doktorn. Men men, jag gör nästan vad som helst för att vara frisk :)
Tänkte att jag skulle skriva ett inlägg till nu om operationsdagen, den var lite konstig.
Så skriver snart :) Måste bara skölja näsan igen :P
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0