ANTM 13

Yes, Top Model-dags! Har redan gått en halvtimme men det är kul. Fast Erin verkar vara en riktig bitch. Visst, det är en tävling men om man blir hatad av alla är det inget kul att tävla om alla är emot en. Skärp er, små artonåringar! Gör mot andra vad ni vill att de ska göra mot er.

Jobbet idag var roligt, men det var inte så mycket folk ute idag. Det var tydligen så förra veckan också, rätt lugnt alltså. Gick mest runt och pysslade lite, för det har ändrats lite i butiken. Och jag kollade in vilka böcker som kommer i sommar. Massa bra :) Skrev upp på en lapp, kan uppdatera sedan eller imorgon.
Jag jobbar imorgon från 11-18 och är ledig onsdag och torsdag. Fredag jobbar jag från halv två till fem och efter det åker jag till min älskling! Softish :)
Nu är reklamen slut!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0