Rubrik

Jag kan verkligen inte komma på någon rubrik.
Anyways.
Idag har jag jobbat. Det gick liiite segt, tyvärr. Det är ju så vissa dagar. Och så var jag trött, vilket inte hjälpte.
Efter jobbet möttes jag av mamma, Albin och en glad liten vovve.
Vi var ute och gick med Oliver förut, då regnade det och jag provade mammas regnjacka. Den var bra och mina gummistövlar var bra men jag hade inte täckbyxor så mina jeans satt som klistrade. Mindre trevligt. Tror inte att Albin och Oliver tyckte det var idealistiskt väder att vara ute att gå på men man måste ju gå ut med lilla hunden. Det är så det är.
Men han är så mysig :) (Både Albin och vovven!) När jag låg i soffan och läste, så kröp han upp vid fotänden och låg där och myste. Oliver, inte Albin.

Nu är jag trött och har lite huvudvärk så jag ska gå och göra mig iordning och sedan sova. Går alltid och lägger mig för sent nu för tiden. Det är inte bra. Och Albin går också och lägger sig för sent. Och går upp för sent :P Jag borde väcka honom tidigare men jag har inte riktigt tid att väcka försiktigt isf, och då känns det taskigt om jag måste beodra honom att gå upp.
Jaja. Tjat tjat. :P

På onsdag är jag ledig och då ska jag åka hem till mormor och gå igenom hennes garderob. Hon vill rensa i den och där finns säkert lite vintage-fynd :) Lite pennkjolar och sånt.
Hoppas bara att jag kan ha dem, tror hon har någon storlek mindre än mig :/
Men men.
Sov gott ni också, så hörs vi!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0