Present i förskott

Hej hopp, nu är jag hemma från jobbet!

Det hände en rolig grej imorse. Jag satt och spelade MySims innan jobbet, och Albin gick runt och skrotade lite. Han frågade mig om jag någonsin kommer att tröttna på det spelet och det kändes som en diss så jag sa "mjaa, kanske det". Då sa han att då får han problem, och så gick han in i garderoben och rotade och kom sedan fram till skrivbordet med en rolig min.
En present! Till mig! I förskott!
Och gissa vad det var..?

MYSIMS! Weiii!
Ett eget, för hittills har jag spelat med Albins spel (lite taskigt, jag vet). Så nu kan vi spela båda samtidigt och besöka varandra och så.
Jätteroligt! :D
Jag hoppade på honom och kramades länge, för jag blev så glad. Himla bra present (i förskott) måste jag säga :)



Idag händer en rolig grej ikväll, men jag vet inte om jag "får" skriva om det än. Det är inte helt klart. Men jag är så glad så jag nästan gråter för det ska hända nu, och jag hoppas allt går bra. :)
Jag är sneaky, som Miss Marple! :P

Nu ska jag ta och spela lite MySims... :D
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0