Gulligheter

Hej hopp!
Morgon igen, snart dags för jobb.
Måste bara berätta en gullig grej! :)

När jag kom hem efter gympan (helt slut!) så hade jag fått ett sms. Kände inte igen numret men det stod "Du fyller år idag. Titta i din brevlåda"
Lite skumt men gick och kikade. Då hade Toria och Sissel skrivit ett kort som de hade lagt i brevlådan, på kivällen antar jag. Stod fina saker där i också :)
Älskar de där tjejerna!
No need för presenter när man får kort med så fina ord skrivna i.

Det hade ringt massa folk så jag fick ringa och prata med alla som ville önska grattis.
Nice nice.
Nu ska jag nog väga in mig på Wii Fit och sedan kolla posten. Och sen jobbelijobb.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0