Destroy everything you touch

Ladytron - Destroy everything you touch

Dagens låttips. Den var med i The September Issue och jag fick den på hjärnan och så lyssnade jag igenom den igen, och nu får ni tips. :)

Jag är trött. Jag har jobbat idag och direkt efter jobbet så bytte jag om för vi skulle ju på bröllop.
Lite stressigt men allt ordnade sig. Brorsan, Sara och Oliver skjutsade oss in till stan och fick en kaka som tack :)
Jag hade aldrig varit i Tingsrätten men det var fullt av folk där, alla stod i kö för att gifta sig.
Inget ont mot dem, men jag skulle helst velat ha det lugnare i någon fin sal med massa släkt och ingen tidspress. De fick ju vara klara på fem minuter (högst).
De som skulle gifta sig, Hans och Leonardo, var snälla och roliga och det märktes att de tyckte om varandra. Mysigt :)

Fredsdomaren (eller vad hon nu var) sa att det var jätteroligt att det var hennes första homovigsel (hon sa inte riktigt så men men..) och att hon var glad att de var där. Nice nice.
Det var gulligt att Leonardo var nervös att Hans kanske skulle säga nej, men det gjorde han inte.
Efteråt kastades det lite ris på dem och sen gick vi iväg till Nordstan. Jag inhandlade ett par jeans med läder fram, fotar senare. Och lite fotkräm. Och sen åt vi indiskt.
Vi köpte lite godis också (jag har satt i mig det mesta när jag låg i sängen och läste och nu har jag ont i magen. Rätt åt mig..) och sen åkte vi hem.
Vi ska nog spela lite Wii också.
Jag skriver ett till inlägg alldeles strax med bilder från idag.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0