Confusion girl

Frankmusik - Confusion girl

Dagens låttips. Jag både älskar och hatar den låten, men mest kärlek till den :P
Melodin är så jäkla mysig och jag älskar att sjunga shame shame shame :)



Idag har inte hänt jättemycket. Jobbat lite, varit på promenad i Wendelsberg med mamma och Oliver. Han är så fruktansvärt söt den där hunden. Och Albin, han är så fruktansvärt söt den där pojken :)
Ifs lärde jag mig på universitetets svenskalektioner att det inte heter fruktansvärt när det handlar om något positivt för fruktansvärt är ett negativt ord.
Så egentligen borde jag väl skriva otroligt eller underbart.
But who cares? Kanske Albin.

Imorgon är jag ledig och det bär iväg till mormor för att kika igenom hennes garderober och, förhoppningsvis, få med mig hem fina kap.
Jag hoppas på några pennkjolar för mormor sa att hon hade massor. Jag har bara... En. Vad jag vet.
Eftersom hon är så snäll och låter mig rota i garderoberna funderar jag på att ge henne något. Typ choklad. Mormor fullkomligt älskar choklad. Avgudar choklad. :) Så det kan hon få.
Och morfar får också smaka naturligtvis. De borde kanske få varsin.. Får fundra på det tills imorgon.

På torsdag är det VIP för min del och jag har bjudit in Toria. Det är efterfest på Ritz också, det kanske vi går på. Får väl se :)
Undras vad man ska ha för kläder...?
Jag har spanat in en lila fin klänning som jag kanske åker in till stan imorgon för att prova. Annars måste jag inte köpa något, bara för det är rabatt. Kanske trosor. :) Det kan man aldrig få för många av.



Nej, nu ska jag sova. Ha det gött!
Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0