Bildinlägg

Hej hopp!
Vet ni vad vi gjorde imorse?
Vi åt frukost och sen kröp vi ner i sängen igen och såg på Aladdin. På engelska har jag faktiskt inte sett förut men det var roligt också. Robin Williams liksom! :)
Det var myspys.

Sen har jag tvingat både Albin och mig att städa huset så nu är det klart. Jag är tyvärr jättehungrig så efter detta inlägget får jag göra något åt det också.
Men här är bilderna!


Roligt övergångsställe!


Min sötaste Albin i en cardigan jag tvingade på honom i en butik. Han tyckte inte att han var fin alls, men jag tyckte han var riktigt fin :)


Vi åker bil med söte Oliver. Till promenaden!


Han ville bada lite i Delsjön.


Vi fick våra ringar putsade. Och jag fick min lite krympt. Yeah!


På en annan promenad hittade Oliver den perfekta pinnen för hans storlek.


Vi var och gick i Gunnebo. De har klippt till fina träd.


Jag tittar fram. Ser ni mig? Oliver ville inte stå och kika, han ville hellre vara med min mamma.


Mamma gömmer sig också!


Fin bild på lille Oliver, tyckte jag!


Bus-Oliver fick syn på några kossor och körde surikat-style.


Fina näckrosor.

Det var de bilderna det!
Jag tror bestämt jag lägger upp ett eget inlägg med bara picknickbilderna, för de var tydligen många. Kommer snart!

Kommentarer
Postat av: sissel

hahaha! Lena är för rolig!

2009-09-21 @ 18:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0